​خدمت رسانی مهم‌ترین رسالت همه مدیران و مسئولان است

شهاب‌زاده با بیان اینکه اگر توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم مسئولان را خادم خود بدانند به هدف والای انقلاب اسلامی دست یافتیم گفت: خدمت رسانی بزرگترین و مهم‌ترین رسالت حال حاضر همه مدیران و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا شهاب‌زاده» امروز (شنبه، 18 دی) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودسر که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، امام جمعه شهرستان رودسر و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: جبهه انقلاب با کمک و همراهی همع مردم پای کار آمده و به موجب آن بخشی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری برطرف شد.

 

فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد: امروز خدا را شاکریم که مجلس انقلابی، دولت انقلابی و قوه قضایی متحول شده‌ای داریم، باید از این فرصت مغتنم برای خدمت گذاری به مردم و انقلاب استفاده کنیم و اگر توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم مسئولان را خادم خود بدانند به هدف والای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس دست پیدا کرده‌ایم.

 

وی خدمت رسانی را بزرگترین و مهم‌ترین رسالت حال حاضر همه مدیران و مسئولان ذکر کرد و ابراز داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره نظامی، استراتژیک و چهره‌ای بسیار مؤثر در دنیا بودند اما باید توجه داشته باشیم که چگونه شد که ایشان حاج قاسم نام گرفتند و سردار دل‌های همه مردم شدند.

 

فرماندار شهرستان رودسر اخلاص را مهم‌ترین ویژگی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی دانست و با تاکید بر اینکه فرصت خدمت به سرعت سپری می‌شود خاطرنشان کرد: اگر ما امروز بتوانیم همین مسیر الهی را طی کنیم قطعا با کمک و لطف پروردگار متعال گره‌ها باز و مشکلات حل می‌شوند.


 

کد خبر 1135574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha