مسئولان از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند

حجت‌الاسلام روحانی مردمی بودن را مهم‌ترین شاخصه مدیران دولت انقلابی و حزب‌اللهی ذکر کرد و گفت: مسئولان باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند و شبانه‌روز پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز(شنبه، 18 دی) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رودسر که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان برگزار شد اظهار داشت: برخی‌ها در این ایام کمر همت بسته و در کنجی نشسته‌اند تا دل مردم را خالی و آنان را ناامید کنند که از این افراد بی‌تقوا بیشتر از این هم نمی‌شد، انتظار داشت.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه برخی‌ها با شروع به کار دولت انقلابی و حزب‌اللهی تنها به تخریب روی آورده‌اند تا به اهداف و نیات شوم خود برسند عنوان داشت: وظیفه همه ماست که به دولت انقلابی کمک کنیم زیرا معتقدیم در هشت سال گذشته زیرساخت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به هم ریخت و ساماندهی آن در مدت کوتاه امکان‌پذیر نیست و باید به دولت فرصت داده شود.

 

روحانی همراهی و کمک نمایندگان به دولت سیزدهم برای کنار زدن موانع و گشایش در امورات را طبق وعده و قولی که خودشان پیش از این داده بودند خواستار شد و تصریح کرد: کسانی که این روزها مدام و به هر بهانه‌ای دولت انقلابی و عملکردش را زیر سؤال می‌برند قطعا دوست انقلاب نیستند و از روی عمد یا جهل دشمن انقلابند.

 

وی اینکه در جمهوری اسلامی چیزی به عنوان تعطیلی برای مدیران انقلابی و خدمتگذار وجود ندارد را متذکر شد و اضافه کرد: دولت انقلابی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه دائما و به شکل شبانه‌روزی در حال کار و فعالیت هستند بنابراین استانداران، مدیران و فرمانداران‌شان هم باید اینگونه باشند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر امروز در میدان عمل جهادی ظاهر نشویم گره‌ها باز نمی‌شوند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر روند رو به رشد تامین واکسن و واکسیناسیون عموم مردم را نمونه‌ای از گشایش‌هایی که توسط دولت انقلابی و حزب‌اللهی پدید آمده است خواند و یادآور شد: امام زمان(عج) قطعا حافظ این نظام است، انقلاب اسلامی هرگز به بن بست نمی‌رسد، کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان به بن بست رسیده‌اند و باید باورهایشان را نسبت به اسلام و انقلاب و خون پاک شهیدان اصلاح کنند.

 

روحانی با بیان اینکه نماینده شهرستان رودسر و املش در مجلس، استاندار گیلان، معاونت سیاسی و امنیتی و فرماندار جدید از مشکلات شهرستان رودسر باخبرند و بر آن واقف هستند افزود: همه باید در میدان باشیم تا انشالله یک حرکت و تحول عظیم در بدنه مختلف دستگاه‌های اجرایی کشور شکل بگیرد و مشکلات و گرفتاری‌ها حل و فصل شوند.

 

وی با بیان اینکه همه مدیران باید مطابق با شعار دولت انقلابی یعنی مردمی بودن حرکت کنند و شبانه‌روز پای کار باشند خاطرنشان کرد: با شناخت اجمالی که از فرماندار جدید شهرستان رودسر دارم ایشان مرد میدان، دلداده اسلام و نظام و حتی مدافع حرم هستند و بدون شک این ویژگی‌ها مردم را خوشحال می‌کند و ما هم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را خواهیم داشت.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات «محمد مهدی مظفری» فرماندار قبلی شهرستان رودسر قدردانی و «محمدرضا شهاب‌زاده» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر معارفه شد. معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندرآستارا، جانشین رئیس و دبیر ستاد انتخابات شهرستان مرزی بندرآستارا، معاونت مرکز مهارت های پیشرفته آموزش فنی و حرفه ای استان و عضویت در کمیته تحول اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شورای نظارت و ارزشیابی طرح ها و فعالیت های فرهنگی این اداره کل از سوابق کاری شهاب زاده است.

 

کد خبر 1135533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha