لزوم تشکیل تیم‌های پژوهشی جهت بررسی راه‌های نشاط‌افزایی جامعه در دوران پساکرونا

عباسی گفت: لازم است با بهره گیری از ظرفیت استادان و صاحب نظران دانشگاه ها و حوزه های علمیه، تیم‌های پژوهشی برای بررسی و احصاء راه‌های نشاط‌افزایی در جامعه در دوران پساکرونا تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (شنبه، ۱۸ دی) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با قدردانی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی گیلان در مراسم دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و نیز تشییع پیکر شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، این حضور را ادای دین به شهدا دانست و بر تداوم راه آنان تاکید کرد.

 

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری نهضت خدمت مومنانه در این ایام از توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان قدردانی کرد و افزود: مسئولان اهتمام جدی برای ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی در بیمارستان‌ها دارند که باید این هماهنگی و انسجام برای مدیریت بیماری در راستای جلوگیری از وارد آمدن هزینه‌های گزاف به مردم و بیماران استمرار یابد.

 

وی استفاده مداوم از ماسک، رعایت جدی توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر رعایت مداوم این موارد اظهارکرد: دولت اهتمام جدی برای تأمین واکسن مورد نیاز مردم دارد و مشارکت آحاد جامعه به تزریق دُز سوم واکسن در جهت مهار سویه جدید اُمیکرون یک ضرورت است.

 

عباسی با تاکید بر ترغیب و تشویق مردم به انجام این مهم و تبیین اهمیت آن از سوی رسانه‌ها، بر مثبت‌سازی نگرش‌ها درخصوص عملکرد نظام اسلامی و دولت در مدیریت بیماری با استفاده از ظرفیت روابط عمومی دستگاه‌‌ها و نیز انجام مطالعات و پژوهش‌های لازم در بررسی و احصاء راه‌های نشاط افزایی در جامعه در دوران پساکرونا با بهره‌گیری از استادان و صاحب نظران دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأکید کرد.

 

وی متذکر شد: اطلاع رسانی تلاش‌های صورت گرفته و آگاهی رسانی به مردم از توفیقات در مهار بیماری، منجر به اعتمادافزایی عمومی می‌شود و همه دستگاه‌ها برای انجام این مهم وظیفه دارند.

 

کد خبر 1135587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha