بازدید از کانون و نشست صمیمی رییس ستاد کانون های مساجد کشور با بچه های مسجد امام محمدباقر کرمان+تصاویر

رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در کانون امام محمدباقر کرمان از نزدیک در جریان فعالیت بچه های مسجد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، شنبه(۱۸ دی) در حاشیه سفر به کرمان با حضور در کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر علیه السلام و افتتاح فاز جدید ساختمان کانون، ضمن ستودن فعالیت های قابل توجه انجام شده؛ گفت: مشابه این کانون در کشور کم داریم.

 

 

 

رییس ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: ما در کانون های مساجد به دنبال کار فاخر هستیم و البته مردم هم کار خوب را تشخیص می دهند.

 

 

وی با طرح پشنهاد حضور مدیران مسئول تعدادی از کانون های مساجد دیگر استان ها در کانون امام محمدباقر علیه السلام کرمان برای مشاهده فعالیت ها و اقدامات قابل تحسین انجام شده در این کانون و الگوبرداری از آن؛ گفت: می توانید مدل کارتان را سه روزه برای آنان مطرح کنید.

 


حجت الاسلام ارزانی حاصل فعالیت هایی نظیر آنچه در کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر کرمان انجام می شود را مدیرساز عنوان و بیان کرد: دغدغه اصلی کشور هم همین است زیرا شعار زیاد است اما اینجا کار انجام می شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: کار در هیچ کجا به اندازه فعالیت با بچه های مسجد، ماندگار نیست.

 

 

رضا دوست محمدی، مدیرمسئول کانون مسجد هم با ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های متنوع و متکثر این کانون اظهار کرد: این کانون امسال با کسب بیش از ۱۸ هزار امتیاز در رقابت ملی فهما، رتبه نخست کانون های مساجد استان را کسب کرد.

 

 

در ادامه این نشست صمیمی، حجت الاسلام ارزانی از بخش های مختلف کانون بازدید و اقدامات انجام شده را تحسین کرد.

 

 

 



 

کد خبر 1135589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha