ماشین آلات به کمک پرداخت معوقات شهرداری آمد

عضو شورای شهر فاروج گفت: استفاده مطلوب از ماشین آلات شهرداری به کمک پرداخت معوقات کارکنان و کارگران آمد و در حال حاضر معوقه ای نداریم.

«ابوالفضل اسکندری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان با بیان اینکه استفاده مطلوب از ماشین آلات شهرداری به کمک پرداخت معوقات کارکنان و کارگران آمد، اظهار کرد: با این رویکرد به بازار هم بدهی نداریم و پرداخت های کارگران به روز شده است.

 

عضو شورای شهر فاروج با اشاره به اینکه شهرداری فاقد منابع پایدار است، گفت: ایجاد این منابع رویکرد اعضای شورا بوده و در این مسیر مطالعاتی انجام شده است.

 

اسکندری بیان کرد: طرح های توجیهی به مراجع مربوطه ارسال شده و از جمله طرح هایی که در مراحل پایانی است، طرح ایجاد کارخانه بتن آماده و سازه ها و قطعات بتنی است.

 

عضو شورای شهر فاروج با اشاره به اینکه با راه اندازی این واحد علاوه بر تامین نیازهای شهرداری شهر و کمک به عمران و آبادی، مازاد آن هم به فروش می رسد، افزود: زعفران و خشکبار هم حوزه های دیگری است که طرح های مطالعاتی آن در درست انجام است.

 

وی با بیان اینکه حذف بریز و بپاش های غیر ضروری، کاهش هزینه های شورا با برگزاری نشست ها در نوبت عصر و حذف هزینه های غیر ضرور به کمک فعالیت ها آمده، افزود: فعال شدن کارخانه آسفالت و خدمات سنگ شکن هم به کمک تامین هزینه های شهرداری آمده است.

 

کد خبر 1135601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha