برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر«نهال» در میاندوآب

محمود نیک‌مرام گفت: دومین دوره جشنواره تئاتر«نهال» آذربایجان غربی نیمه نخست اسفند ماه در میاندوآب برگزار می‌شود.

«محمود نیک‌مرام» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: جشنواره تئاتر «نهال» با همکاری انجمن هنرهای نمایشی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب افزود: این جشنواره با هدف و رویکرد ارتقا و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش و تثبیت هنر نمایش در میان  شهروندان با تکیه بر تجارب و توانایی هنرمندان متعهد برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: حمایت از تولید و اجرای عمومی تئاتر در سطح استان و تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی با در نظر گرفتن دوره شیوع پاندومی کرونا از اهداف دیگر این جشنواره است.

 

این مسئول بیان کرد: موضوع این جشنواره تولید، پشیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تولید و اشتغال با کالای ایرانی و رفع موانع، حفظ محیط زیست، فرهنگ ایثار و شهادت و آسیب‌های اجتماعی شامل اعتیاد، طلاق، کودکان کار و خیابانی است.

 

نیک مرام گفت:همچنین حمایت از تولید و اجرای نمایش‌های فاخر، رشد و توسعه فعالیت های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعداد های جوان و استفاده از بستر های فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی از اهداف دیگر این جشنواره است.

 

وی افزود: بخش ویژه این جشنواره با محوریت بحران آب، خاک، خشکسالی و درخت و درختکاری است که با تکیه بر صنعت تولید نهال میاندوآب برگزار می شود

کد خبر 1135618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha