کلاس های ترم جدید دانشگاه ها حضوری برگزار می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بازگشایی حضوری همه دانشگاه ها، مدارس و امتحانات آنها در ترم جدید خبر داد و گفت: این دستورالعمل ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدجواد هاشمی مهر» امروز (۱۸ دی ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به ضرورت پوشش همگانی واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: برای افزایش ضریب ایمنی در مقابله با بیماری کرونا، چرخه دز سوم واکسیناسیون تکمیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واکسن به اندازه کافی در استان ذخیره داریم و همه مراکز آماده برای تزریق واکسن هستند.
 

وی به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و به ویژه زدن ماسک تاکید کرد و افزود: بیش از ۴۰ نفر مبتلا به بیماری سویه جدید کرونا در کشور شناسایی شده و استان های همجوار ما هم مبتلا دارند و این مسئله هشداری برای ضرورت رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است.
 

هاشمی به بازگشایی حضوری همه دانشگاه ها و مدارس و امتحانات آنها در ترم جدید خبر داد و گفت: این دستورالعمل ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.
 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از هم اکنون بستر لازم  برای بازگشایی دانشگاه ها فراهم شود.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: هم اکنون ۱۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ های استان بستری هستند که ۳۷ نفر مبتلای قطعی و پنج نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می باشند.
 

«پرویز یزدان پناه» با تاکید به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: ضرورت دارد هر چه سریع تر برای تکمیل واکسن به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه شود تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم. 

کد خبر 1135625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha