تغییر مدیریت ها خواست مردم است

مصطفی پور با بیان اینکه تعویض مسئولیت ها دلیل برنقص افراد نیست گفت: با جابجایی دولتها معمولا مسئولیت ها و افرادی که در مدیریت ها هستند تعویض می شوند و این خواست مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «حسین مصطفی پور» امروز (شنبه،18 دی )در مراسم معارفه سرپرست فرماندار جدید انزلی به سوابق اجرایی فرماندار جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به سوابق جانبازی در حوزه های مختلف امیدواریم تلاش مضاعفی در خصوص حل مشکلات از خود نشان دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان اظهار داشت: انزلی از ظرفیت های مختلف مانند گمرک، بندر و منطقه آزاد برخوردار است اما بزرگترین سرمایه های این شهرستان را نیروی انسانی تحصیلکرده، آماده به کار و جوانان پرشور و توانمند هستند.

 

وی با اشاره به مشکلات و بحران های کشور در حوزه معیشتی و اقتصادی متذکر شد: درحال حاضر وضعیت زندگی مردم بحرانی است و در مواقع بحران باید لباس کار بپوشیم و از حواشی سیاسی پرهیز کنیم. اکنون باید تمرکز روی کاهش آلام مردم (که کارخواسته دولت رئیسی از متولیان امر است ) باشد.

 

مصطفی پور بر کار میدانی و همت همه دستگاه ها تاکید کرد و افزود: مردم به این دولت دل بسته اند و امیدوارم مانند موفقیت دولت در امر واکسیناسیون سراسری، بهبود وضعیت معیشت مردم در اولویت بعدی قرار گیرد. مسئولان استانی و شهرستانی با درک این اولویت و با کوششی که دولت جدید انتظار دارد، مشکلات موجود را حل کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما مردم خوب و ارزشمندی هستند و باید شانیت آنها حفظ شود و آنچه حق آنهاست از سوی مسئولان ادا شود.

 

 

*آنچه فرماندار پیشین شروع کرد فرماندار جدید ادامه خواهد داد

«احمد دانیا مالی» نیز در این مراسم به شرایط سخت و فشار اقتصادی و معیشتی جامعه اشاره کرد و افزود: باید در حوزه اشتغال و پروژه های عمرانی کار مضاعفی انجام شود تا مردم شاهد گشایش کارها در منطقه، استان و شهر انزلی باشند .


نماینده مردم انزلی در شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولان به مردم شد و اظهار داشت: فرماندار پیشین در اجرای طرح واکسیناسیون سراسری در شهرستان، برگزاری انتخابات و پیگیری پروژه های عمرانی موفق عمل کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق موفق فرماندار جدید، جانبازی رفتاری در چارچوب داشته و صمیمانه پیگیر مسائل در حوزه کاری خود خواهد بود و آنچه فرماندار پیشین شروع کرد فرماندار جدید ادامه خواهد داد.

 

*نیتی جز انجام وظیفه و خدمت به این مرز و بوم ندارم

«امیر جانبازی رودسری» نیز خدمت کردن هر مدیری در شهرستان انزلی را موجب افتخار دانست و اظهار داشت: انزلی دارای مردمانی فهیم و برخوردار از مواهب خدادادی است و امیدوارم بتوانم از تجربیات گذشته خود در راستای اعتلای شهرستان استفاده کنم.

 

سرپرست جدید فرمانداری انزلی خاطر نشان کرد: نیتی جز انجام وظیفه و خدمت به این مرز و بوم ندارم و امیدوارم با انجام امور و وظایف محوله به نحو احسن، مردم از خدمات دولت راضی باشند.

 

 

وی با بیان اینکه لذا برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد تاکید کرد: با استفاده از توان نماینده شهرستان برای حل مسائل و مشکلات سعی خواهیم کرد تا شرمنده مردم نباشیم.

 

گفتنی است؛ میر جانبازی رودسری با حکم استاندار گیلان به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی منصوب شد .

کد خبر 1135642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha