سلسله نشست های گفتمان فاطمی برگزار شد

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: ویژه برنامه سلسله نشست هم اندیشی گفتمان فاطمی در مدارس برگزار شد و در این برنامه سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) برای دانش آموزان تبیین شد.

حجت الاسلام «محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) طرح اطعام فاطمی با پخت و توزیع بیش از ۳۰ هزار پرس غذا اجرا شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج افزود: در اجرای طرح اطعام فاطمی از ظرفیت های مردمی، امامان محله، فعالان فرهنگی و هیئت های مذهبی استفاده شده و همچنین دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، عزاداران فاطمی، نیازمندان و همچنین مردم سیل زده شهرستان اطعام شدند.

حجت الاسلام کرمی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه، برپایی موکب در سطح شهر و ایستگاه های صلواتی توسط گروه های مردمی در روستاها بود که در این راستا از عزاداران فاطمی پذیرایی شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج ادامه داد: علاوه بر این ویژه برنامه سلسله نشست هم اندیشی گفتمان فاطمی در مدارس برگزار شد و در این برنامه سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) برای دانش آموزان تبیین شد.

وی اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ فاطمی تعداد ۶۰ بسته فرهنگی تبلیغی در بین دانش آموزان مدارس توزیع شد.

حجت الاسلام کرمی اضافه کرد: مسابقه نقاشی و دلنوشته با موضوع فاطمیه یکی دیگر از برنامه های شهادت حضرت زهرا (س) است، که ویژه دانش آموزان برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزاری مجالس عزاداری در سطح شهرها و روستاهای شهرستان است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: همچنین هم زمان با روز شهادت آن حضرت اجتماع فاطمیون با حضور هیئت های مذهبی در مرکز شهر برگزار شد و این مراسم همراه با مداحی و سخنرانی بود.

کد خبر 1135669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha