گره گشایی از مشکلات مردم در اولویت مسئولان باشد

امام جمعه دهلران گفت: باتوجه به شعار دولت سیزدهم خدمت به مردم می باشد باید گره گشایی مشکلات مردم در اولویت مسئولان اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در جمع مردم روستای زیتون و مسئولان شهرستان دهلران، اظهار کرد: خدمت رسانی به محرومین و آحاد جامعه تنها محتاج روحیه انقلابی است  و امروز این روحیه فرماندار دهلران در عمل نشان داده است که به دنبال این کار می باشد.

 

 وی با اشاره به اینکه فرماندار دهلران از بدو ورود تا به امروز به عنوان نماینده عالی دولت به صورت جهادی برای بررسی  مشکلات شهرستان به خصوص روستاها و مناطق محروم میدانی وارد عمل شده است، گفت: قطعا باید مسئولان کشوری و استانی با تخصیص اعتبار لازم زمینه خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف شهرستان را فراهم کنند.

 

 حجت الاسلام موسوی یادآور شد: امروز همه دستگاه ها باید برای خدمت صادقانه به مردم، تلاش جهادی در جهت حل معضلات و مشکلات مردم، پای کار باشند چرا که این مردم در همه مناسبت ها با جان دل از انقلاب و آرمان های انقلاب دفاع کرده اند.

 

امام جمعه دهلران بیان کرد: روستای زیتون یکی از مناطق محروم شهرستان می باشد که نیازمند توجه مسئولان استانی و شهرستانی است.

 

وی به محرمیت این روستا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد راه دسترسی ، خانه بهداشت، مدرسه، برق رسانی و اجرای طرح هادی از جمله موضوعات مهم و مشکلات این روستا می باشد که باید با برنامه ریزی مناسب و اختصاص اعتبار مشکلات مردم این روستا را مرتفع کرد.

کد خبر 1135672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha