باید راه و رسم سرداران ملی خود را برای جوانان تبیین کنیم

علوی با بیان اینکه باید راه و رسم سرداران ملی خود را برای جوانان تبیین کنیم گفت:حرکت میرزا، روشی برای مبارزه با ظلم و استکبار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدامیرحسین علوی» امروز (شنبه، ۱۸ دی) در اختتامیه رویداد رسانه ای سردار تا سردار که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: آن چیزی که شخصیت ها را بارز و ماندگار می کند، مشی زندگی افراد است. 

 

شهردار رشت افزود: کسانی که در راه اعتقادات خود ماندند، در دنیا ماندگار شدند.

 

وی با اشاره به اینکه میرزا کوچک جنگلی در عصر فشار بر تفکر آزادی خواهانه بروز کرد، افزود: این سردار شخصیتی از خود در طول تاریخ به یادگار گذاشت که امروز مورد توجه همه آزاد اندیشان و بزرگان دینی ماست.

 

علوی با بیان اینکه اتفاقی که میرزا کوچک در گیلان رقم زد بخشی از مسیر انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: حرکت میرزا، روشی برای مبارزه با ظلم و استکبار شد.

 

شهردار رشت اتصال دو تفکر میرزا کوچک و سردار سلیمانی را تاثیرگذار در جوانان عنوان کرد و گفت: باید راه و رسم سرداران ملی خود را برای جوانان تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی و زیرساخت شهری تکالیفی دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر زیرساخت های شهری، زیرساخت فکری معنوی شهر نیز مورد توجه ما است.

 

وی اظهار کرد: امروز در مقطعی هستیم که فشار اقتصادی در کنار فشار سیاسی و هجمه های فرهنگی، خانواده ها و شیوه مدیریتی ما را نشانه گرفته است.

 

به گفتی علوی، رسالت رسانه در تبیین حقایق و وقایع گذشته و اتصالش به امروز بسیار حائز اهمیت است و آینده بهتررا رقم می زند.

 

وی با اشاره به اینکه ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر، به دنبال بازیابی و بازخوانی در رفتارها هستیم، اضافه کرد: در مسیر توسعه و تعالی، نیازمند همراهی نخبگان همشهری هستیم.

 

در پایان این مراسم از نفرات برتر این رخداد رسانه ای تجلیل شد.

کد خبر 1135685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha