مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان جهرم با حضور مشاور وزیر بررسی شد

با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان جهرم، مسائل و مشکلات ارتباطی مورد تاکید در نقاط مختلف این حوزه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جهرم، با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان جهرم، مسائل و مشکلات ارتباطی مورد تاکید در نقاط مختلف این حوزه بررسی شد.

 

در این جلسه که با حضور «محمدرضا رضایی کوچی» نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، «مهرداد سهرابی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، «مهدی شفیعیان» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، «ندا رحیمی» مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، «فرشید ایزدی» مدیر مخابرات منطقه فارس، بخشداران و اعضای شورای بخش های «مرکزی»، «کردیان» و «سیمکان» برگزار شد، مسائلی از قبیل کیفیت و پوشش تلفن همراه، تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، پوشش جاده ای و توسعه فیبر روستایی مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

 

با توجه به مصوبات این جلسه مقرر شد مخابرات منطقه فارس جهت تکمیل فیبر نوری بخش «سیمکان»، مراتب را از محل طرح خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) جهت  اختصاص فیبر نوری به بخش سیمکان در راستای توسعه و افزایش کیفیت پوشش ارتباطی در این بخش پیگیری و اقدام کند.

 

همچنین به منظور بررسی کیفیت پوشش اینترنت همراه در روستاهای اعلام شده در شهرستان جهرم، با حضور نمایندگان اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، فرمانداری شهرستان جهرم و مردم محلی، پایش وضعیت ارتباطی در این روستاها صورت گرفته و نتایج به اپراتورها جهت بهینه سازی نقاط دارای مشکل پوشش اعلام شود.

 

مخابرات منطقه فارس نیز با تعیین اولویت نسبت به تجهیز سایت های مخابراتی در بخش های «سیمکان»، «کردیان» و «مرکزی» شهرستان جهرم به باطری برای پیشگیری از قطعی سایت ها در مواقع قطعی برق اقدام کند و در  خصوص تلفن ثابت نیز فرمانداری شهرستان جهرم اولویت ها را به مخابرات منطقه اعلام تا مطابق تعهدات توسعه لازم در این بخش نیز انجام شود.

کد خبر 1135711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha