فعالان رسانه سرداران میدان‌ های جنگ فرهنگی هستند

آیت الله عابدینی گفت: همانگونه که سردار سلیمانی، سردار میدان های نظامی بودند، شما فعالان رسانه هم می توانید سرداران میدان های جنگ فرهنگی باشید و نقش رسانه ها در این جنگ مهم بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان بیان کرد: یاد و خاطره مرحوم لیلا امیری از فعالان عرصه رسانه ای را گرامی می داریم، مرحوم امیری در عرصه جهاد فرهنگی و عدالت خواهی، افسری قوی و تأثیرگذار بود و شجاعانه در این میدان حضور داشت و ان‌شاالله با صدیقه طاهره (س) محشور هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند متعال برای ما یک مأموریت آسمانی و ملکوتی ترسیم کرده است و در هر شغلی که انجام می دهیم باید بدانیم که مأموریت اصلی ما، همان مأموریتی است که خداوند ترسیم کرده و باید در مسیر آن تلاش کنیم که همان عبادت خداوند متعال است.

 

وی عنوان کرد: در هر فعالیتی که به آن اشتغال داریم، باید تلاش کنیم مأموریت اصلی خود را فراموش نکنیم و کارمان را به نحوی انجام دهیم که عبادت خداوند متعال محسوب شود و اگر با صداقت برای رضای خداوند کار کنیم، ماموریت اصلی عبادی و آسمانی مان زمین نمی ماند.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خداوند وعده داده که رزق هر انسان به دست او تأمین می شود و اگر کارمان را با محور عبادت خداوند متعال انجام دهیم، رزق انسان تأمین می شود و این رزق چیزی جدای از مال است و برکات آن بسیار زیاد است.

 

وی صداقت و اخلاص را 2 ویژگی مهم حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد که رهبری بر آن تاکید کردند و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اخلاص و صداقت سردار سلیمانی را 2 ویژگی مهم این سردار توصیف کرد و اگر ما هم کارهایمان را با محوریت اخلاص و صداقت انجام دهیم، قطع یقین برکات کارمان بسیار زیاد بوده و کارمان هم اثرگذار می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تشریح خدمات گسترده سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی اظهار کرد: خداوند فرموده ابرار کسانی هستند که به قیامت، کتاب های آسمانی، ملائکه، عالم غیب، زکات و نماز اعتقاد دارند و مال خود را برای آزاد کردن انسان های گرفتار صرف می کنند و سردار سلیمانی کسی بود که این معنا را به خوبی دنبال کرد و مردم مسلمان و غیر مسلمان را در کشورهای سوریه، یمن، عراق و غزه از دست ظلم، ستم و جنگ نجات داد و این مشی، خوب است الگوی شما فعالان رسانه ای قرار گیرد.

 

وی عدالت و کرامت را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و توضیح داد: عدالت و کرامت 2 دروازه بسیار مهمی هستند که مردم را از ادیان دیگر به اسلام جذب می کند و هیچ دروازه ای به اندازه عدالت و کرامت زمینه پذیرش اسلام را برای انسان های دیگر فراهم نمی کند و بسیار مهم است که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله عابدینی امر به معروف و نهی از منکر را در به عزت رسیدن انسان ها بسیار موثر دانست و گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به خاطر توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر عزت پیدا کردند و خداوند هم وعده آن را داده و این 2 شخصیت بزرگ عالم هم نمونه های عینی این مسیر الهی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که سردار سلیمانی، سردار میدان های نظامی بودند، شما عزیزان هم می توانید سرداران میدان های جنگ فرهنگی باشید و نقش رسانه ها در این جنگ مهم بسیار مهم و حیاتی است و امیدوارم هر روز بیش از گذشته این معنا مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله عابدینی یادآور شد: گرفتاری های امروز ما در گرایش های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست، مسلمان ماندن هزینه دارد و باید این هزینه ها را تحمل کرد و همواره در مقابل مسئولان متذکر باشید و نسبت به مردم مدارا کنید و بدانیم با عدالت و عمل به حق، به نتایج خوبی می رسیم.

کد خبر 1135716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha