۴۲ درصد بودجه شهرداری برای امور عمرانی اختصاص خواهد یافت

معاون مدیریت توسعه و منابع شهرداری شیروان گفت: ۴۲ درصد بودجه سال آینده شهرداری شیروان جهت امور عمرانی اختصاص خواهد یافت.

«جواد سرایدار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از مجموع کل بودجه سال آینده، ۵۸ درصد سهم اعتبارات و امور جاری و ۴۲ درصد هم سهم امور عمرانی است و به بیانی از کل بودجه سال آینده ۶۱ میلیارد تومان به اعتبارات و هزینه های جاری و ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم به امور عمرانی اختصاص یافته است.

 

معاون مدیریت توسعه و منابع شهرداری شیروان خاطرنشان کرد: بودجه ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری تقدیم پارلمان شهری شده و بودجه سال آینده پیش از موعد مقرر تنظیم و تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

 

سرایدار عنوان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ این شهرداری بسیار دقیق و علمی تنظیم شده که حاصل ۱۹ جلسه بحث و بررسی فشرده و صریح و شفاف با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و برخی از صاحب نظران صورت گرفته است.

 

وی دقیق بودن بودجه را از مهمترین ویژگی های آن عنوان کرد و افزود: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شیروان، اجرای طرح های عمرانی مانند تکمیل پروژه ها، آموزش شهروندی، توسعه فضای سبز، طرح تفکیک زباله از مبدا و زیباسازی سیما و منظر شهری را در اولویت قرار داده، ضمن آنکه بر ضرورت ایجاد سرمایه و منابع پایدار و تشکیل کارگروه سرمایه گذاری هم بسیار تاکید شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1135723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha