برای حفظ شرایط موجود مردم دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند

علیجانی گفت: خوشبختانه در وضعیت آبی کرونایی قرار داریم و اگر بخواهیم این شرایط حفظ شود و ایمنی جمعی را شاهد باشیم هر نوع واکسنی که در مجتمع های واکسیناسیون موجود است، افراد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هاشم علیجانی» شب گذشته (شنبه 18 دی) در گفتگوی خبری در خصوص واکسن های موجود در استان بیان کرد: نسبت به هفته گذشته برخی واکسن ها در استان کم شده است ولی در حال حاضر واکسن برکت، سینوفارم و بهارات در استان موجود است و کسانی که بخواهند می توانند دز سوم و یادآور خود را از این واکسن ها استفاده کنند.

 

مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد:  واکسن اسپوتنیک برای نوبت اول و دوم موجود است و همچنین برای نوبت دوم تزریق واکسن آسترازانکا هم مشکلی وجود ندارد.

 

وی عنوان کرد: محموله جدیدی از واکسن شامل واکسن های داخلی انتهای هفته به دست ما می رسد و در خصوص واکسن های وارداتی هم به محض اینکه این واکسن ها در اختیار ما قرار گیرد، توزیع صورت می گیرد.

 

علیجانی تصریح کرد: خوشبختانه در وضعیت آبی کرونایی قرار داریم و اگر بخواهیم این شرایط حفظ شود و ایمنی جمعی را شاهد باشیم هر نوع واکسنی که در مجتمع های واکسیناسیون موجود است، افراد استفاده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: استقبال از تزریق دز سوم واکسن نسبت به گذشته بهتر شده است و امیدواریم مردم منتظر واکسن خاصی نباشند و نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند و تاکنون هم  14 درصد تزریق نوبت سوم واکسن خود را انجام داده اند.

کد خبر 1135724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha