حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در خدمات کمیته امداد مورد تاکید است

به گفته صفری، رویکرد اصلی کمیته امداد در توانمندسازی و ایجاد اشتغال باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات انسان‌های دردمند و آبرومند درسی است که ما از ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) آموخته‌ایم .

 

هدایت صفری با بیان اینکه ایجاد اشتغال و درآمد باثبات برای خانواده ، خدمات مسکن و فرهنگی از اضلاع توانمند ساز این نهاد برای جامعه هدف می‌باشد، گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در توانمندسازی و ایجاد اشتغال باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت با حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف این نهاد برای حل مشکلات اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت، ایجاد اشتغال برای توانمندسازی خانواده‌ها می‌باشد، گفت: حمایت‌های فکری و فرهنگی و زمینه‌سازی برای کسب آموزش و مهارت لازم جهت پرداخت تسهیلات اشتغال از اهداف اصلی این نهاد در زمینه توانمندسازی آنان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری موضوع توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است و برای تحقق این امر، برنامه توانمندسازی و ایجاد اشتغال نیازمندان در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد قرارگرفته تا مددجو بتواند با اتکا به توانایی‌ها و داشته‌های خود توانمند شده و در چرخاندن زندگی خود با مشکلات کمتری مواجه شود .

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال وتاکیدات معظم له، ایجاد اشتغال را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است افزود: در سال گذشته 4 هزار و457 فرصت شغلی جدید بااعتباری بالغ ‌بر 105میلیارد تومان ایجاد کرده است .

 

به گفته صفری، برنامه‌ریزی امسال نیز ایجاد 5 هزار و100 شغل با اعتباری بالغ ‌بر 207 میلیارد تومان می‌باشد که تاکنون بیش از 3005 فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت ایجادشده است.

کد خبر 1135736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha