برنامه‌های دهه فجر با رویکرد تحولی و خلاقانه برگزار شود

ثقتی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در قالب جبهه متحد فرهنگی گیلان اجرا می شود، بر برگزاری این برنامه‌ها با رویکرد تحولی، هوشمندانه و خلاقانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» امروز(یک‌شنبه، ۱۹ دی) در جلسه کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکردی تحولی و هوشمندانه گفت: باید با مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و عضو کمیته فرهنگی دهه فجر چند برنامه فاخر فرهنگی را در استان برگزار می‌کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید نگاه محلی و منطقه‌ای به برنامه‌های گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب داشته باشیم خواستار برگزاری با کیفیت و در خور شان برنامه‌ها با حضور مهمانان کشوری شد.

 

وی برپایی نمایشگاه هنری با حضور هنرمندان کشوری و برپایی محفل شعر با حضور شاعران کشوری را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: جشنوراه فیلم فجر به‌عنوان رخداد ملی امسال با اطلاع‌رسانی گسترده و ذیل کیمته فرهنگی ستاد دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود.

 

ثقتی خطاب به اعضای کمیته با تاکید بر اینکه باید رسالت سازمانی خود را انجام داده اما نقش‌آفزینی‌های موثر در برگزاری برنامه‌ها ذبل کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر داشته باشیم تصریح کرد: 

 

وی گفتمان فرهنگی دولت بر پایه عدالت محوری در حوزه فرهنگ و توزیع امکانات هنری را مورد اشاره قرار داد و از برگزایر برنامه‌هیا فرهنگی و هنیر دهه فجر در سراسر استان خبرداد و تاکید کرد: نگاه به مقوله فرهنگ و هنر نگاهی یکسان در سراسر استان است تا همگان از مزیت‌های این مقوله بهره گیرند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب رویکرد جدید شورای فرهنگ عمومی استان با عنوان جبهه متحد فرهنگی و با مشارکت و همیت همه سازمان‌ها با برش ملی برگزار می‌شود.

کد خبر 1135784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha