کانون فرهنگی هنری الغدیر ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری الغدیر با مشارکت خیرین ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز را در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.

«مقصود محمدزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری الغدیر با مشارکت خیرین 100 کیلوگرم گوشت قرمز را در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر تصریح کرد: این فعالیت خیرخواهانه با مشارکت مرکز نيکوکاري سابقون شهرستان اردبيل انجام شد و در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان عضو کانون با استقبال خوب از این فعالیت اجتماعی مشارکت بسیار عالی در توزیع این کمک های مومنانه داشتند.

 

محمدزاده اظهار داشت: از همه خیرین و مسئولان مرکز نيکوکاري سابقون شهرستان اردبيل که در این اقدام خداپسندانه این کانون را یاری کردند، سپاسگزارم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر اضافه کرد: البته این کانون بیش از 600 پرس غذای گرم را همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بین نیازمندان به نام نامی بی بی دو عالم توزیع کرده بود.

 

محمدزاده افزود: فعالان عضو کانون در این برنامه نیکوکارانه نیز یاری کردند و توانستیم قدم های بلندی برای خشنودی خانواده های آسیب دیده از کرونا برداریم.

کد خبر 1135816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha