پروژه راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو بزودی افتتاح خواهد شد

حیدری گفت: زیر سازی پروژه راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو به اتمام رسیده و بزودی با اتمام آسفالت ریزی این پروژه شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

«محبوب حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دولت اقدام های جدی در تکمیل پروژه های راه سازی در استان اردبیل دارد و با وجود هزینه های سنگین این پروژه ها، اعتبارات ویژه ای از محل سفر رئیس جمهوری به استان تخصیص یافته است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: مطالعات امکان سنجی پروژه راه های شریانی استان در حال انجام هست و برخی از مطالعات نیز به اتمام رسیده و در حال اخذ پیوست های بودجه برای آغاز عملیات های عمرانی است.

 

این مقام مسئول افزود: پیمانکاران بسیار مستعد و نخبه در تکمیل پروژه های بزرگراه های استان فعالیت می کنند و تاکنون با وجود طلب های پروژه ها این پیمانکاران تلاش می کنند تا فعالیت های عمرانی متوقف نشود.

 

حیدری با اشاره به اینکه پروژه راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو آماده افتتاح است، اظهار داشت: زیر سازی پروژه راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو به اتمام رسیده و بزودی با اتمام آسفالت ریزی این پروژه شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

وی خاطر نشان کرد: تامین قیر از سوی دولت برای تکمیل پروژه های راه استان از دیگر اقدام های موفق است که زمینه تکمیل پروژه های عمرانی راه های استان را تسریع خواهد بخشید.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: بیش از 1750 میلیارد ریال قیر در اختیار استان قرار گرفته است.

 

کد خبر 1135871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha