رایزنی با دولت برای رفع نیازهای تالار مرکزی رشت

عباسی با بیان اینکه در سفر پیش روی رئیس جمهور رایزنی‌های لازم با دولت برای رفع نیازهای تالار مرکزی شهر رشت انجام می‌شود گفت: بازگشایی تالار مرکزی شهر رشت نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پساکرونا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (یکشنبه، 19 دی) در جریان بازدید از تالار مرکزی رشت اظهارداشت: تعیین تکلیف تالار مرکزی شهر رشت خواسته و مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر گیلان بود به همین علت سعی کردیم حل و فصل مشکلات پیش روی این مجموعه را در اولویت قرار دهیم.

 

استاندار گیلان طولانی شدن روند بهره‌برداری از تالار مرکزی شهر رشت علی‌رغم افتتاح آن را مورد اشاره قرار داد و افزود: حل و فصل مشکل این تالار و آماده سازی آن برای اصحاب هنر امری بود که وعده داده بودیم بنابراین مأموریتی در همین راستا به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شد تا پیگیر امورات مربوط به این مجموعه باشند.

 

عباسی با بیان اینکه قرار است به زودی و به شکل قانونی تالار مرکزی شهر رشت بازگشایی و مورد استفاده قرار گیرد تصریح کرد: از آنجا که در دوران پسا کرونا جامعه به نشاط اجتماعی و پویایی نیاز دارد امیدواریم با چنین اقداماتی و با همیاری اهالی فرهنگ و هنر استان گیلان بستر لازم این امر فراهم شود و شاهد حضور کودکان و نوجوانان و قشرهای مختلف فرهنگی در تالار مرکزی باشیم.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری برای رفع نواقص تالار مرکزی شهر رشت اندیشیده شده است ابراز داشت: در مورد هزینه کرد و تکمیل نواقص سعی می‌کنیم تصمیم‌گیری‌ها و برآوردهای لازم را داشته باشیم تا در سفر پیش روی هیئت دولت به گیلان موارد مورد نیاز آن درخواست شود.

 

وی عملکرد رسانه‌ها را در بازگشایی تالار مرکزی شهر رشت بسیار اثرگذار اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: بدون شک اقدامات اینچنینی بدون همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران محقق نمی‌شود زیرا خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند. 

کد خبر 1135894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha