سوگواری مسجدی‌ها در وفات حضرت ام‌المبنین(س)/ توزیع کمک‌های مومنانه به یاد سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام والمسلمین زنجانی با بیان اینکه دو جلسه سوگواری در عزای وفات حضرت ام المبنین(س) در مسجد مجد برگزار می شود، گفت که کمک مومنانه اهالی این مسجد در ایام فاطمیه به یاد فرماندهان شهید مقاومت توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «یحیی زنجانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دو روز سوگواری در عزای وفات حضرت ام المبنین (س) در مسجد مجد در روزهای شنبه و یکشنبه، 25 و 26 دی ماه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرصانعی، استاد حوزه علمیه تهران، در این مراسم، سخنرانی و جمع از شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) شعرخوانی و مرثیه سرایی می کنند.

 

امام جماعت مسجد مجد افزود: مجلس روضه دیگری در سوگ مادر حضرت عباس (ع)، صبح روزهای چهارشنبه، 22 دی ماه به مناسبت فاطمیه و چهارشنبه، 29 دی ماه، به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و با حضور استادان و طلاب حوزه علمیه مجدالدوله، از ساعت 9 تا 10 صبح در این مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد مجد با تلاش خیریه و بسیجیان مسجد مجد و حوزه علمیه مجدالدوله، در ایام فاطمیه به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهان شهید جبهه مقاومت توزیع شد. تاکنون هزاران بسته ارزاق توسط اهالی این مسجد و با کمک قرارگاه جهادی طلاب میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

زنجانی خاطرنشان کرد: هیچ گونه پذیرایی در مسجد مجد در دوره شیوع ویروس کرونا صورت نگرفت و تا زمانی که این بیماری به این شکل موجب جان باختن هموطنان می شود، این روند ادامه دارد و به جای آن و به نیت از بانیان خیر و نذورات، کمک مومنانه به دست نیازمندان می رسد.

کد خبر 1135910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha