خلاقیت در اجرای برنامه های دهه فجر مورد تاکید است

حجت الاسلام اسکندری گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در حقیقت، یادمان گرامیداشت انقلاب کبیر اسلامی و تجلیل از پیشگامان و خادمین این نهضت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی عصر امروز با حضور نمایندگان کمیته های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در این نشست گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی ملت ایران در برابر مستکبران جهان است؛ چراکه مردم ایران همواره قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع گرامیداشت انقلاب کبیر اسلامی ایران و تجلیل از پیشگامان و خادمین این نهضت می باشد.

وی ادامه داد: امسال نیز با حضور پرشور و گسترده  در برنامه های  ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی، مخصوصاً راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تعداد 23 کمیته تشکیل گردیده و مسئولین محترم کمیته ها جلسات را برگزار و برنامه های کمیته را به ستاد دهه فجر استان تا بیست و هفتم دی ماه ارسال خواهند کرد.

حجت الاسلام اسکندری در ادامه به طراوت، تازگی و خلاقیت در برنامه ها  و انسجام و همدلی تأکید کرد و افزود: در برنامه ها توجه به  جوانان و نوجوانان و مردم محور بودن مراسم با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، مورد تاکید می باشد.

کد خبر 1136007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha