شناسایی ۲۱ محله محروم جهت اقدامات مختلف فرهنگی و اجتماعی

خلیلیان از شناسایی ۲۱ محله کم برخوردار در خوزستان خبر داد و گفت: مهمترین نکته ای که باید مورد توجه قرار داد اهمیت به این مناطق در موضوعات اشتغال و محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (یکشنبه 19 دی) در نشست شورای فرهنگی اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: 21 محله کم برخوردار در خوزستان شناسایی شده اند که در اولویت کار قرار دارند و باید بتوانیم در ابعاد مختلف این محلات بررسی شوند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه مهمترین نکته ای که باید مورد توجه قرار داد اهمیت به این مناطق در موضوعات اشتغال و محرومیت زدایی است افزود: علاوه بر این باید از طریق آموزش های فرهنگی بتوانیم خوداشتغالی را برای ساکنان این مناطق به ارمغان بیاوریم که این یکی از موارد بسیار مورد توجه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه کارگروهی جهت پیگیری این طرح ها تشکیل شده است اضافه کرد: در جلسه بعد این کارگروه باید موارد لازم و طرح های مورد نظر را بررسی قرار دهد و نتایج آن را به این جلسه جهت اقدام عملی تر ارسال کند.

 

خلیلیان تصریح کرد: باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که این طرح ها با دقت بیشتری پیگیری شوند که تا پایان سال اقدام عملی را شاهد باشیم.

 

همچنین در این جلسه «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به اهمیت فرهنگسازی در مناطق محروم اشاره کرد و یاد آور شد: برنامه ریزی دقیقی جهت اقدام عملی در مناطق محروم صورت گرفته که می توان به وسیله آن اقدامات موثر بسیاری را انجام داد.

 

لازم به ذکر است، در پایان این نشست از افرادی که در حوزه فرهنگ و میراث فرهنگی خوزستان فعالیت هایی انجام داده اند تقدیر به عمل آورده شد.

 

کد خبر 1136008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha