فرمانده انتظامی خوسف معرفی شد

طی مراسمی «محمدحسن اکبری» به عنوان فرمانده جدید انتظامی خوسف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی آخوندی» امروز (19 دی) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خوسف ضمن گرامی داشت سالگرد عملیات کربلای ۵ اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مردم امروز اقتدار و مهربانی را توامان در نیروی انتظامی احساس می کنند.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه ایجاد نظم، آرامش و امنیت موجب توسعه پایدار هر جامعه ای می شود، گفت: امروز پلیس در تمامی عرصه های مبارزه با قاچاق کالا به ویژه مباحث فرهنگی ورود خوبی داشته است.

 

وی ادامه داد: مهمترین بحث ما در جامعه که در قالب جنگ نرم مورد تهاجم دشمن قرار گرفته، مباحث فرهنگی است که نیروی انتظامی در نحوه برخورد با این مقوله هم توانسته اعتماد مردم را جلب کند، این اعتمادسازی نقش پر رنگی در از بین بردن آسیب های اجتماعی دارد.

 

در ادامه این جلسه سردار «ناصر فرشید»، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در کارهای خود اخلاص داشت، افزود: همین اخلاص در زندگی، کار و رفتار ایشان؛ موجب برکات شد تا بیش از 25 میلیون نفر در ایران و عراق و هزاران نفر در کشورهای مختلف در تشییع جنازه ایشان شرکت کنند.

 

وی گفت: خدمت به مردم توفیق الهی است و رفع نیازهای آنها نعمت الهی است لذا خدا را شاکریم که امروز فرمانده کل قوا این رضایتمندی را از نیروی انتظامی دارند.

 

وی تصریح کرد: تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند نیروی انتظامی است و خدا را شاکریم که توانسته ایم این اعتماد مردم را به دست بیاوریم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئله امنیت فقط وظیفه یک سازمان و یک نهاد نیست، گفت: امنیت مسئله بسیار اررزشمندی است که همه کشور در خصوص آن  مکلف هستند.

 

گفتنی است در این جلسه «محمدحسن اکبری» به عنوان فرمانده جدید انتظامی خوسف معرفی شد و «کاظم صادقی» فرمانده قبلی به سمت رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی منصوب شد.

 

 

کد خبر 1136019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha