اجرای پروژه «نواب صفوی-احمد ابن موسی (ع)» در شیراز طی سه فاز

در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرداری شیراز ملزم شد تا پروژه «نواب صفوی-احمد ابن موسی (ع)» را در سه فاز اجرا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز امروز (یکشنبه 19 دی) با حضور 13 نفر از اعضا برگزاری شد و در این جلسه، شهرداری شیراز ملزم شد تا پروژه «نواب صفوی- احمد ابن موسی (ع)» را در سه فاز اجرا کند.

بدین ترتیب شهرداری مکلف به اجرای پل های چپ گرد کمربندی غرب به احمد ابن موسی (ع)-شرق و بلعکس به عنوان فاز یک پروژه و اجرای پل نواب صفوی شمال به جنوب و بلعکس به عنوان فاز دوم پروژه، اجرای چهار لوپ پل نواب با 2 دوربرگردان غیر همسطح در محور کمربندی با فاصله بهینه طراحی شده از پل نواب به عنوان فاز سوم پروژه، خواهد بود.

شهرداری شیراز با در نظر گرفتن زمان بندی فازهای اجرایی پروژه و با لحاظ کردن اولویت رفع معارض ملکی در مناطق پنج و 9 شهرداری در این خصوص باید عمل کند و برنامه زمان بندی هر سه فاز را به صورت مکتوب باید ظرف مدت یک ماه به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کرده و تاییده های لازم را از کمیسیون عمران اخذ کند.

در این جلسه شهرداری شیراز مکلف شد تمامی الزامات لازم برای جانمایی پایه های پل کمربندی غرب به احمد ابن موسی (ع) شرق را رعایت کند و بودجه مورد نیاز پروژه را در بودجه سال 1401 نیز مورد پیش بینی قرار دهد.

کد خبر 1136022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha