ظرفیت تخت های بیمارستانی در جهرم افزایش می یابد

رحمانیان گفت: با افتتاح بیمارستان جدید در شهرستان جهرم ظرفیت تخت های فعال بستری در این شهرستان از ۴۳۰ به ۷۰۰ تخت می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، شامگاه دیشب (یکشنبه ۱۹ دی) در آئین معارفه پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: ۱۶ پزشک متخصص و یک پزشک فوق تخصص به مجموعه درمانی دانشگاه اضافه شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تمام تلاش ما بر طرف کردن نیاز های درمانی شهرستان و ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم شهرستان های جهرم و خفر است.

 

وی با اشاره به زیر ساخت های درمانی در شهرستان جهرم، بیان کرد: شهرستان جهرم با داشتن ۲ بیمارستان «پیمانیه» و «استاد مطهری» و همین طور با افتتاح بیمارستان جدید ۳۱۳ تخت خوابی «سید الشهداء (ع)» در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

 

رحمانیان بیان کرد: با افتتاح بیمارستان جدید تخت های فعال بستری در جهرم از ۴۳۰ به ۷۰۰ تخت می رسد.

 

وی بیان کرد: مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب «حاج ابوطالبی» و مرکز تخصصی درمان ناباروری «حکیم سلمان فارسی»  از دیگر زیر ساخت های درمانی در جهرم است که با افتتاح آنها جهرم به یک مجموعه درمانی وسیع با امکانات پیشرفته پزشکی دست می یابد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به زیر ساخت های درمانی در شهرستان خفر گفت: ارتقاء زیر ساخت های درمانی در این شهرستان از اولویت های دانشگاه بوده که در راستای آن دو پروژه  بهداشتی و درمانی شامل ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم النبیاء خفر و ساخت مرکز اورژانس ۱۱۵، کلنگ زنی شد و ساخت آن در حال انجام است. تلاش کردیم تجهیزات مورد نیاز بخش های بیمارستان خفر شامل قلب، زنان و زایمان و .. خریداری و نیاز آن را بر طرف کنیم.

 

به گفته وی ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان از دیگر دغدغه ها است که در تلاشیم با مهیا کردن امکانات مناسب از لحاظ کمی و کیفی بتوانیم حضور نیروهای متخصص را داشته باشیم.

 

«مهدی شفيعيان» نیز در این مراسم گفت: در سال های اخیر توسعه جهرم در حوزه بهداشت و درمان بسیار چشمگیر بوده است.

 

فرماندار ويژه شهرستان جهرم افزود:  به طور کلی توسعه در بسیاری از جاها بصورت تدریجی صورت می گیرد اما با بهره برداری رسیدن تعداد بالایی از پروژه های درمانی و بهداشتی در مدت زمان کوتاه، متوجه شده ایم كه مدیران و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جهرم  توجه ویژه ای به اين امر داشته که هدف اصلی آنها ارائه بهترین خدمات درمانی به مردم بوده است.

 

وی بيان كرد: در حال حاضر  جهرم در حوزه درمان حرفی برای گفتن دارد و میزبان حجم قابل توجهی از بيماران از شهرستان ها و استان های مجاور است.

 

کد خبر 1136077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha