توزیع حدود ۱۰۰ بسته غذایی و لوازم تحریر به همت بسیجیان جهرم میان خانواده های کم بضاعت

زارعی گفت: بسیجیان شهرستان جهرم به منظور حمایت از دانش آموزان و خانواده های کم بضاعت، تعداد ۴۰ بسته مواد غذایی و ۵۰ بسته لوازم تحریر را میان آنها توزیع کرد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه طرح های خیرخواهانه بسیجیان شهرستان جهرم، بسیج اصناف و کارگری این شهرستان اقدام به اجرای مرحله دیگری از توزیع بسته های مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت کرد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این مرحله از طرح تعداد 40 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع شد.

 

وی بیان کرد: این تعداد بسته مواد غذایی به ارزش 30 میلیون ریال بوده است که به همت خیرین اتحادیه های صنفی به ویژه صنف طلا فروشان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

زارعی این بسته ها را حاوی اقلامی همچون، ماکارونی، سویا، حبوبات، رب گوجه، روغن و... عنوان کرد.

 

وی همچنین به اقدام بسیجیان پایگاه «صالحین» خواهران در تامین لوازم تحریر دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به همت گروه جهادی «شهیده لیلا زارع» به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد 50 بسته لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان یکی از محله های محروم شهر جهرم توزیع شد.

 

زارعی در پایان از اقدام ارزشمند خیران و نیکوکاران بسیجی که همواره در تلاش برای رفع آلام دردمندان جامعه هستند، قدردانی کرد.

 

کد خبر 1136096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha