بسط و گسترش تفکر بسیجی راهبرد اجرایی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج تفکر بسیجی گفت: بسط و گسترش تفکر بسیجی راهبرد اجرایی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» طی دیداری با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ که دوشنبه ۲۰ دی برگزار شد گفت: توجه به دغدغه ها و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر بسیاری از مسائل و دغدغه های حوزه فرهنگ را مرتفع می کند. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: بسط و گسترش تفکر بسیجی و بهره مندی از جریان سازی فرهنگی نیز زمینه تبیین و ترویج فرهنگ متعالی دینی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ فاطمی و مهدوی با بهره مندی از ابزار رسانه عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه استان البرز با بهره مندی از ظرفیت انسانی نیروهای نخبه رسانه در جریان گام دوم انقلاب حضور فعال دارد و در این راهبرد کلان با محوریت مسئولان اجرایی برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدتی را در دست اقدام قرار داده است. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی با سازمان بسیج رسانه استان البرز در جریان تحقق بیانات رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

 

« قربانی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ نیز طی این نشست بیان کرد: بهره مندی از ابزار هنر یک راهبرد کلان به منظور تبیین و ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: کاهش ناهنجاری های اجتماعی با محوریت تبیین تفکر بسیجی با حضور اصحاب رسانه و با بهره مندی از ابزار رسانه محقق می شود. 

 

 

کد خبر 1136108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha