اجرای طرح تفسیر عمومی قرآن کریم در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از اجرای طرح تفسیر عمومی قرآن کریم در استان خبر داد.

بهرام مرادی رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: اجرای طرح تفسیر عمومی قرآن کریم به صورت مجازی و با مشارکت 530 متقاضی در استان در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح قرآنی به همت سازمان دارالقرآن کریم و با مشارکت ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور در حال اجراست، افزود: براساس این طرح متقاضیان در فضای مجازی از طریق سایت تلاوت در دوره‌های تفسیر قرآن کریم شرکت می‌کنند.

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: به کسانیکه در آزمون پایانی این دوره نمره قبولی را کسب کنند جوایزی از طرف سازمان دارالقرآن کریم اعطا خواهد شد.

 

مرادی ثبت نام و اجرای آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم، اجرای مرحله استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه طلاب و روحانیون و فرزندان آنها و اعزام 13 نفر از مدرسین توانمند استانی به همایش و اجلاسیه سراسری طرح تربیت قرآنی نورالثقلین را از فعالیت‌های دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان در سالجاری برشمرد و بیان کرد: استان کردستان استعدادهای لازم در زمینه قرآنی را داراست و ثبت ۳۱۱ موسسه و خانه قرآنی کردستان در سایت تلاوت گواه این ادعاست.

 

وی اضافه کرد: اجرای طرح حمایت و تقدیر از 16 خانه قرآن استان همزمان با سراسر کشور، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم و برگزاری دوره‌های آموزش تربیت آموزشیار پیرو انعقاد تفاهمنامه با نیروهای مسلح نیزاز دیگر برنامه‌های دارالقرآن کریم استان در سالجاری است که در سطح استان اجرا شده است.

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: اجرای مرحله اول رصد و پایش مجازی خانه‌های قرآن و عترت به تعداد 317 خانه قرآنی از دیگر اقدامات انجام شده توسط دارالقرآن کریم کردستان در سالجاری است.

کد خبر 1136198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha