توسعه فعالیت ‌های جهادی به گسترش روحیه تعاون نیاز دارد

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: وظیفه تمامی ما زنده کردن روحیه تعاون در جامعه است و برای توسعه فعالیت ‌های جهادی به گسترش روحیه تعاون در جامعه نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد استوار میمندی»، امروز (دوشنبه 20 دی) در مراسم افتتاحیه طرح «313» که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: بر تعاون و همکاری در کلام خدا و در قرآن کریم همواره تاکید شده است.

مدیر حوزه علمیه فارس افزود: عمل صالح، مصداق ایمان به خدای متعال است و مومنان باید از یکدیگر در مقابل ارتکاب گناهان مراقبت کنند.

وی اضافه کرد: ترویج فرد گرایی تعاملات بشر را از میان می برد و دین مبین اسلام دین فردگرایی نیست بلکه همواره بر توسعه روحیه تعاون و همکاری تاکید دارد.

حجت الاسلام استوار میمندی تصریح کرد: وظیفه تمامی ما زنده کردن روحیه تعاون در جامعه است و برای توسعه فعالیت ‌های جهادی به گسترش روحیه تعاون در جامعه نیاز داریم.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تاکید کرد: ظرفیت ‌های تربیتی امروز تنها به مساجد و هیئات مذهبی محدود نمی شوند و آموزش و پرورش یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است و با کشف کانون خانواده و اجرای طرح «313» باید به دنبال ظرفیت‌ های جدید فرهنگی در کشور باشیم.

کد خبر 1136250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha