اجرای نذر سلامت رضوی در هرمزگان

حیدری گفت: پزشکان شهر بندرعباس از پویش نذر سلامت رضوی در راستای ارایه خدمات پزشکی به نیازمندان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « کرامت حیدری »، سر رابط کانون تخصصی سلامت رضوی در هرمزگان با بیان اینکه طرح نذر سلامت با استقبال پزشکان بندرعباس روبرو شده است گفت: پزشکان علاقه مند می توانند با توجه به توانمندی و حوزه تخصصی پزشکی و بر اساس میزان آمادگی  خدمت در طول ایام هفته با نیت و به نام امام رضا علیه السلام تحت عنوان یاور رضوی به بیماران نیازمندی که از سوی کانون های  خدمت رضوی استان معرفی می شوند خدمات رایگان پزشکی ارائه دهند. 

 

وی افزود: این طرح با هدف ویزیت رایگان بیماران نیازمند معرفی شده از سوی کانون های خدمت رضوی استان صورت می گیرد، که می تواند الگویی برای همه پزشکان در جهت ارائه خدمات به منظور رفع نیاز نیازمندان در حوزه سلامت باشد.


سر رابط کانون تخصصی سلامت رضوی در هرمزگان ادامه داد: با هماهنگی ها و مذاکراتی که توسط خادمیار رضوی دکتر نگهی متخصص مغز و اعصاب، با پزشکان متخصص و فوق تخصص سطح شهر بندرعباس صورت می گیرد هیئتی متشکل از مسئولین و خادمیاران رضوی با مراجعه به مطب پزشکان و تشریح طرح، تفاهم نامه همکاری تحت عنوان نذر سلامت مابین پزشک و کانون های خدمت رضوی استان منعقد می شود. 


وی بیان کرد: در این تفاهم نامه با اعلام آمادگی خدمت میزان و نوع خدمت پزشکی توسط ارائه دهنده خدمت به عنوان یاور رضوی تعیین می شود.


سر رابط کانون تخصصی سلامت رضوی در هرمزگان خاطرنشان کرد: تاکنون متخصصین قلب، اطفال، جراح قلب، فوق تخصص گوارش، فوق تخصص ریه، متخصص داخلی و عفونی به جمع یاوران رضوی در ارایه خدمات پزشکی پیوستند و تفاهم نامه نذر سلامت رضوی به امضای طرفین رسیده است.


امیری تصریح کرد: امیدوارم در سایه الطاف امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و محبت و ارادت دلدادگان آن حضرت بتوانیم به عنوان خادمیار رضوی در جهت رفع نیاز نیازمندان گره گشایی کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1136295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha