۱۵ کانون مساجد برتر خوزستان به ستاد فهمای کشور معرفی شد

حجت‌الاسلام همت‌پور از معرفی ۱۵ کانون مساجد برتر خوزستان در رواق‌های دوازده‌گانه سومین رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ به ستاد کانون‌های مساجد کشور خبر داد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به اتمام فرایند ثبت و بارگذاری اقدامات و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما ۱۴۰۰، کانون‌های شاخص و برتر هر رواق شناسایی و به ستاد کشوری ارسال شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: پیرو ابلاغ دستورالعمل سومین رویداد ملی فهما در سال ۱۴۰۰ با شعار «به توان مردم» لیست کانون‌های واجد شرایط برای معرفی برترین کانون‌ها در رواق‌های دوازده‌گانه از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور دریافت و به دنبال آن جلسه‌ای در فهمای خوزستان تشکیل شد.

 

وی اضافه کرد: کلیه همکاران در ستاد خوزستان با دقت نظر نسبت به انتخاب کانون‌های برتر اقدام و در نهایت ۱۵ کانون فرهنگی هنری مشخص و به فهمای کشور معرفی شد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: جلسه نهایی انتخاب و معرفی کانون‌های برتر در هر رواق امروز (دوشنبه ۲۰ دی) با حضور ناظر ستادی تشکیل و توضیحات مورد نظر ارائه شد.

 

وی یاد آور شد: یکی از مهمترین وجوه تشخیص کانون‌های برتر در هر رواق شاخص‌های پنج‌گانه ابلاغی از سوی ستاد کشوری است که همکاران ستاد خوزستان با دقت نظر و شناخت قبلی نسبت به انتخاب کانون‌های برتر انجام وظیفه کرده‌اند.

 

کد خبر 1136298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha