افزوده شدن تندیس «رسانه جریان ساز» به جشنواره «ابوذر» در فارس

شیشه گر گفت: تندیس «رسانه جریان ساز» به هفتمین جشنواره رسانه‌ ای «ابوذر» در فارس اضافه شده است و در میان اهالی رسانه فارس اگر رسانه ای مطالبه ای را آغاز کرده که به جریان سازی منتج شده می تواند در بخش «رسانه جریان ساز» جشنواره شرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم شیشه گر»، امروز (دوشنبه 20 دی) از تمدید جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 دی جاری تمدید شده است.

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ ای «ابوذر» در فارس افزود: این جشنواره برای هفتمین سال متوالی در سطح کشور و چهارمین سال در استان فارس به صورت استانی برگزار می‌ شود و از مهمترین برنامه ‌های بسیج رسانه در فارس است.

وی اضافه کرد: هفتمین دوره این جشنواره با ۱۳محور و در ۹ قالب و با موضوعات مختلف برگزار می ‌شود که هر شرکت کننده در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را می تواند برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

شیشه گر اعلام کرد: جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت‌ های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌ شناسی، آسیب‌ های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه ‌ای، سبک زندگی، فرصت‌ ها و تهدیدات فضای مجازی و ورزش محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ ای «ابوذر» در استان فارس هستند.

وی ادامه داد: جشنواره در بخش ‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس برگزار خواهد شد.

شیشه گر عنوان کرد: تندیس «رسانه جریان ساز» به  هفتمین جشنواره رسانه‌ ای «ابوذر» در فارس اضافه شده است و در میان اهالی رسانه فارس اگر رسانه ای مطالبه ای را آغاز کرده که به جریان سازی منتج شده می تواند در چند سطر نحوه جریان سازی رسانه ای خود را توضیح داده و به دبیرخانه ارسال کند تا در بخش «رسانه جریان ساز» جشنواره شرکت کند.

وی اعلام کرد: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌ توانند آثار خود را به صورت لینک مطلب یا فایل پی‌ دی ‌اف در شبکه ‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵ یا به آدرس شیراز، خیابان «فردوسی»، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.

کد خبر 1136304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha