سرپرست جدید دانشگاه  علوم پزشکی کاشان منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر کوروش ساکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، طی حکمی از سوی حکم بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر «کوروش ساکی» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد. 

 

در حکم سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمده است: با توجه به تعهد و تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

 

در بخش دیگری از این حکم آمده است:  امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت‌محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

 

دكتر كوروش ساكي متولد بيستم شهريور ۱۳۴۱ در شهرستان دورود استاد لرستان، متخصص روان‌ پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز است كه اكنون رتبه دانشياري دارد. 

 

وي سال ۱۳۷۸ رسماً عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي شد و پس از چندي به عنوان رئيس شبكه بهداشت و درمان دره‌شهر استان ايلام و سپس به عنوان معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه ايلام برگزيده شد.

 

ساكي از دي‌ماه ۱۳۸۴  رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايلام از ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ رئيس دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي و از ۲۵ دي ۱۳۹۲ نيز سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان بوده است.
 

پیش از این دکتر سید علیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بود‌.

 

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌ های کاشان و آران و بیدگل زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد./

کد خبر 1136305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha