لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات استان کرمانشاه

امیر مقدم، گفت: با وحدت و همدلی می توانیم هر چه سریعتر مشکلات مردم غیور کرمانشاه را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه ،گفت: من فرزند کرمانشاه هستم و تمام تلاش خود را برای خدمت به این استان و مردمان آن به کار خواهم گرفت.

 

استاندار کرمانشاه افزود: ما همه یکی هستیم و همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات استان تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های این استان خاطر نشان کرد:با وجود آماده بودن زیرساخت‌های مختلف، وجود شهرک‌های صنعتی متعدد، برزگراه کربلا، راه آهن، ذخایر نفتی،  ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، باغداری و گردشگری می‌توان کرمانشاه را به قطب سرمایه‌گذاری در غرب کشور تبدیل کرد.

 

امیری مقدم تاکید کرد: مسیر سرمایه‌گذاری در استان باز و تمام موانع سر راه سرمایه‌گذاری را برطرف می‌کنیم تا هرچه زودتر مانع از بروز مشکلات بیشتر و مهاجرت شویم.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نباید بگذاریم بودجه استان برگشت بخورد و مدیران و مسئولان باید تمام اعتبارات عمرانی باقی مانده را تا پایان سال جذب کنند  اگر نتوانیم اعتبارات را جذب کنیم نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.

 

وی اظهار کرد: مدیران باید انقلابی، متدین،  مجرب و همچنین جوان؛ پر تلاش در مسند کارها و امور اجرایی قرار گیرند تا با تعامل بیشتر با یکدیگر کارها را پیش ببریم و  با برادری، رفاقت، صمیمیت، شایسته سالاری و همکاری متقابل بین مسئولان محلی و ملی باید موانع پیش روی توسعه استان را شناسایی و رفع کنیم.

 

امیری مقدم در پایان گفت:با همکاری و تعامل با مردم کاهش بیکاری، تبدیل کرمانشاه به قطب اقتصادی، برنامه‌ریزی جهت افزایش درآمد سرانه مردم و کاهش رتبه استان در شاخص فلاکت، توسعه نقش و جایگاه زنان وگسترش ورزش همگانی و بسیاری برنامه های دیگر در استان تحقق پیدا خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1136315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha