شهید سلیمانی در سومین حرم اهل بیت (ع) به خوبی شناخته شده است

مرامی جدیدی گفت: در شهر شیراز شهید سلیمانی را ما بیشتر می شناسیم و وی سفری به سومین حرم اهل بیت (ع) داشت و همواره از شهید سلیمانی در شهر ما به احترام یاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (دوشنبه 20 دی) در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی نمایش «سردار عشق» که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: جشنواره «سردار عشق» موارد مشابه در برخی استان ها دارد اما با توجه به پتانسیل و پیشینه شیراز در برگزاری رویدادهای هنری امیدواریم متفاوت و مطلوب تر از سایر استان ها عمل کنیم.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: امیدواریم این جشنواره شکل دائمی بگیرد و دبیرخانه دائمی در شهر شیراز داشته باشد و در حال حاضر مدیریت فرهنگی، هنری شهر چهره های جوان و علاقمند به رویدادهای هنری هستند که مایه افتخار است.

وی اضافه کرد: در شهر شیراز شهید سلیمانی را ما بیشتر می شناسیم و وی سفری به سومین حرم اهل بیت (ع) داشت و همواره از شهید سلیمانی در شهر ما به احترام یاد شده است و این شهید یک چهره جهانی و فراتر از کشورماست که شناخته شده است.

مرامی جدیدی تاکید کرد: به واسطه این شهید گرانقدر جلوی پیشروی داعش به بسیاری از کشورهای عربی گرفته شد و نمونه های این شهید والا مقام بسیار داریم که وی بزرگترین نمونه شهدای ماست.

کد خبر 1136336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha