تصادفات فوتی استان اصفهان ۶ درصد رشد داشته است/اصفهان رتبه چهارم نزاع کشور

فیروزبخت با اشاره آمار تصادفات فوتی در استان اصفهان گفت: این آمار در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

«منصور فیروزبخت« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به وضعیت پرونده های مورد رسیدگی در پزشکی قانونی استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: امسال به بیش از 650 پرونده فوت ناشی از تصادفات در پزشکی قانونی این استان مورد بررسی قرار گرفته این پرونده ها نسبت به سال قبل رشد 6 درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان افزود: بیش از 14 هزار پرونده مصدومان حوادث رانندگی نیز امسال مورد بررسی قرار گرفته که نتایج آن به دادگستری سراسر استان برای صدور رای ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این دسته از پرونده ها نیز رشد هفت درصدی را نسبت به سال 1399 داشته است.

 

*اصفهان رتبه چهارم نزاع کشور

فیروزبخت با اشاره به پرونده های مربوط به نزاع و درگیری در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این استان رتبه چهارم نزاع را در بین دیگر مناطق کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال کسب دیه با صحنه سازی و خودزنی هستند، تصریح کرد: پزشکی قانونی تشخیص چنین پرونده هایی را نیز انجام می دهد که امسل بیش از 600 مورد از خودزنی ها و تظاهر به نزاع توسط کارشناسان تشخیص داده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان یادآورشد: این موارد بدون وقوع حادثه بوده و صرفا افراد برای دستیابی به اهداف شوم خود صحنه سازی کرده بودند.

کد خبر 1136371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha