ماهیانه ۶۲۵ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران گیلانی پرداخت می‌‎شود

حسین‌نژاد با بیان‌اینکه ماهیانه به مستمری‌بگیران گیلانی ۶۲۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود،گفت: بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ماهیانه در بخش بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«علی حسین‌نژاد» امروز(سه‌شنبه، ۲۱ دی) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان در شهرستان‌های استان به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی برپا می‌شود.

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه میز خدمت در شعبات در راستای منویات مقام معظم رهبری و نگاه دولت مردمی برپا می‌شود، افزود: در قالب برپایی میز خدمت مدیر کل، معاونین و روسای ادارات تخصصی در شهرستان‌های استان به ویژه شعبات مناطق دور افتاده حضور یافته و به مطالبات و خواسته‌های مردمی پاسخ می‌دهند.

 

وی با بیان‌اینکه به همه مشکلات مردمی در قالب میز خدمت رسیدگی می‌شود، تصریح‌کرد: میز خدمت در شهرستان‌های استان گیلان با مشارکت بسیج اقشار، بسیج ادارات و فرماندهی بسیج اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان برپا می‌شود.

 

حسین‌نژاد گفت: بندر آستارا چهارمین شهرستان گیلان است که در آن میز خدمت برپا شد و قبل از این میز جهادی در شهرستان‌های بندر انزلی، خمام و رودبار برپا شده بود.

 

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان به تعداد افراد تحت‌پوشش اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان گیلانی تحت‌‌پوشش تامین اجتماعی هستند.

 

حسین‌نژاد با بیان‌اینکه ماهیانه به مستمری‌بگیران گیلانی ۶۲۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود،خاطرنشان‌کرد: بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ماهیانه بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

کد خبر 1136472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha