امور فرهنگی کشور به صورت نظام‌مند  و قرارگاهی اجرا شود

آیت الله عبادی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد تشکیل قرارگاه فرهنگی، گفت: اگر در امور فرهنگی نظام‌مند و قرارگاهی عمل شود به نتیجه نهایی و آرمان‌های مدنظر می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۲۱ دی) در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با گرامیدشت سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر به عنوان کسی که ما می توانیم را در آن زمان مطرح کرد و پای آن ایستاد تا شهید شد، اظهار کرد: تهاجمات گسترده فرهنگی از پیش از انقلاب، دوران انقلاب و مخصوصا بعد از شکست در جنگ نظامی مطرح بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد تشکیل قرارگاه فرهنگی، گفت: در بخش های مختلف که به انجام امور می‌پردازند برابر یک طرح، نقشه انجام می‌شود و به صورت زمان‌بندی شده در موعد مقرر آن را تحویل می دهند، حالا یکی از پروژه‌های که باید انجام شود مسلمانی است اما جای سئوال است که چرا انجام نمی‌شود؟

 

وی با بیان اینکه یکی از موفقیت‌های نیروهای نظامی را نظام‌مندی و مدیریت آنان دانست و ادامه داد: اگر در امور فرهنگی نیز دقیق و نظام‌مند عمل شود به نتیجه نهایی و آرمان‌های مدنظر می‌رسیم.

 

آیت الله عبادی افزود: نهادهای انقلابی و نهادهای دیگری که از قبل بودند امروز شانه به شانه انقلابی ها حضور دارند و عمل می کنند به جهت اینکه این حضور و دستورات ضمانت اجرایی دارد اینجاست که رهبر معظم انقلاب فرمودند که امور فرهنگی را قرارگاهی عمل کنید اما شرط اول آن فهمیدن و شرط دوم نیز تبیین آن برای جامعه است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید برای مردم تبیین شود اسلامی که ۱۴۰۰ سال در انزوا بوده و طواغیت حاکم بودند ضمانت اجرایی نداشته است و تازه بعد از انقلاب اسلامی هم برخی می‌گویند ما که نمی‌توانیم مردم را به زور به بهشت ببریم، تصریح کرد: باید مقطع زمانی کنونی برای مردم تبیین شود و خوشبختانه اکنون این فیض الهی که قوای سه گانه پای در رکاب هستند و زمینه بسیار مساعد است و این اتفاق از ۲۲ بهمن سال ۵۷ مهمتر است چون آن روز ایمان و احساس و شور بود اما باورها برای پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ بود ولی اکنون این باور برای مردم و در منطقه و دنیا حاصل شده است.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز قوی‌تر شده و خود دشمن نیز باور کرده است که رفتنی هستند و از حرکت مردم در کشورهای غربی هم پیداست که دیگر همراه دولت هایشان نیستند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فعلی مسائل حقوقی، قضایی، و انواع و اقسام مسائل مختلف اجتماعی و حزبی و گروهی را گذرانده است و کلاه سرش نمی رود، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضاییه نیز تاکنون مسئولیت های مختلف را داشته‌اند و این امتیاز است و لذا در شرایط ویژه کنونی باید قرارگاه فرهنگی تشکیل دهیم و قرارگاهی عمل کنیم و همه دستورات اجرا شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات کشور آثار شوم عمل خود ماست، تأکید کرد: اگر فرصت ویژه زمان کنونی سوزانده شود دیگران از ما طلبکار درخواهند آمد اما اگر به صورت قرارگاهی عمل شود به نتیجه مطلوب می رسیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این دیدار گفت: مأموریت سپاه مبارزه با تهدیدات سخت و نظامی، تهدیدات نرم، تشکیل بسیح ۱۰ میلیونی و تربیت جوانان انقلابی است که همه آنها بستری برای عمق بخشی داخلی است.

 

حجت الاسلام «امین‌رضا کمالی» بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرصت های بی نظیر و تهدیدات پیچیده و اثرگذاری قرار دارد و رهبر معظم انقلاب در مبارزه با خاکریزهای اعتقادی تأکید بر انجام کار قرارگاه فرهنگی دارند.

 

 

 

کد خبر 1136503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha