آسیب‌های زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل شناسایی شود

ستاری، گفت: به منظور صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف انرژی، آسیب‌های زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل شناسایی و در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری»، امروز(21دی)، در نشست شورای پدافند غیرعامل لرستان اظهار داشت: آمادگی پیش از بحران و قبل از حملات در حوزه سایبری و زیست محیطی هزینه ترین عامل در کاهش خسارات است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: این آمادگی پیش از بحران و شناسایی آسیب های زیرساختی باید در دستور کار دستگاه های اجرایی، به منظور مقابله با مخاطراتی که ما را تهدید می کنند قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: شناسایی  آسیب‌های زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل امری مهم در راستای صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف انرژی است.

 

ستاری عنوان داشت: ضروری است که مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن شناسایی آسیب های مختلف آنها را به صورت یک برنامه مدون آماده کرده تا به وزارت کشور ارائه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدماتی موظف هستند آنچه که مستقیما به زندگی مردم مربوط می شود را مطابق دستورالعمل های ابلاغی پدافند غیرعامل مد نظر داشته و برای شرایط بحرانی آمادگی داشته باشند.

کد خبر 1136508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha