پرداختی برای تسهیلات اشتغال خانگی در فومن نداشتیم

رنجکش گفت: از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان، هیچ پرونده ای به سرانجام و به مرحله پرداخت نرسیده است و این امر می تواند باعث کاهش سهمیه شهرستان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «یونس رنجکش» امروز(سه‌شنبه، 21دی) در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال که در فرمانداری فومن برگزار شد اظهار کرد: سه موضوع جلسه امروز پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، انتقال سه واحد تملیکی بانک ها در شهرستان و فعالسازی مجموع ۱۳۷ واحد صنفی و صنعتی غیرفعال شهرستان فومن است.
 
 
مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان افزود: هم اکنون رصد اشتغالزایی در واحدهای دریافت کننده تسهیلات در دستور کار قرار دارد و واحدهای دریافت کننده تسهیلات بالای ۲۵۰ میلیون تومان توسط مراجع استانی و زیر این مبلغ توسط متولیان شهرستانی مورد بررسی قرار می گیرد. 
 
 
وی گفت: در نتیجه بازرسی ها و در صورت عدم تحقق سطح اعلام شده اشتغال توسط واحدهای تولیدی، نرخ سود تسهیلات کم بهره این واحدها به ۱۸ درصد بازخواهد گشت.
 
 
رنجکش تصریح کرد: از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان، هیچ پرونده ای به سرانجام و به مرحله پرداخت نرسیده است و این امر می تواند باعث کاهش سهمیه شهرستان شود.
 
 
وی در پایان ضمن تشریح عملکرد شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات خاطرنشان کرد: سهمیه تسهیلات تبصره ۱۶ شهرستان برای کمیته امداد ۲۰ و برای اداره بهزیستی پنج میلیارد تومان است که فقط حدود ۵۰ درصد از آن پرداخت شده و نیازمند رسیدگی فوری و افزایش است.
کد خبر 1136541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha