شرکت موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس، یکی از آثار وقف است

حجت الاسلام خاموشی در مراسم افتتاحیه شرکت موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس، گفت: یکی از آثار وقف همین شرکت است و وقف می تواند در خدمت توسعه، رفاه، درمان و بهداشت مردم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید مهدی خاموشی»، امروز (سه شنبه 21 دی) در مراسم افتتاحیه شرکت موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس، گفت: یکی از آثار وقف همین شرکت است و وقف می تواند در خدمت توسعه، رفاه، درمان و بهداشت مردم قرار بگیرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه نیت واقفین در طول تاریخ همین بوده است، اضافه کرد: هر نیتی تبرعات و خیرات جز آن هست که برخی اوقات خاص می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه این شرکت قابل توجه و مطالعه است و عده ای برای تامین تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند، تاکید کرد: زمانی که در سازمان اوقاف و امور خیریه مسئولیت گرفتم حمایت بیشتری از این شرکت انجام شد و طی یک سال این سازه ایجاد شد و این نشان می دهد، کار جهادی می تواند به نتیجه برسد.

حجت الاسلام خاموشی با یادآوری این مطلب که تجهیزات ارتوپدی مورد نیاز کشور است و فعالیت این شرکت می تواند بخشی از نیازهای کشور را تامین کند و امیدوارم بتوانیم کل نیاز داخلی را تولید کنیم، اضافه کرد: دانشجویان و متخصصین کشور می توانند برای برون رفت از مشکلات مثمر ثمر باشند.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که این شرکت ها با قوت بیشتر و کمیت بیشتر فعالیت کند اتفاقات خوب را رقم بزند، اظهار کرد: درصدی از هزینه های خانوار برای درمان هزینه می شود که لازم است این هزینه ها ارزان سازی شود و لازم است وقف در این حوزه فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه شبیه این کارخانه در شرق تهران ایجاد می شود، افزود: در آینده نزدیک برای تولیدات فیلتراسیون شرکت هایی افتتاح خواهد شد.

حجت الاسلام خاموشی گفت: این شرکت صددرصد وقف است و در سایر شرکت ها بخش خصوصی عمده سهام را دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: سعی می شود با هماهنگ نمایندگان مجلس اگر مشکلات قانونی وجود دارد، این مشکلات را رفع خواهیم کرد.

خاطر نشان می شود، شرکت موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس امروز با حضور حجت الاسلام «سید مهدی خاموشی»، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس افتتاح شد.

 

کد خبر 1136547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha