توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده از توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با هدف رونق سفره های اقشار کم برخوردار خبر داد و گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برای کمک به محرومین این بسته ها را توزیع کردند.

« مجتبی افشارزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران، ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا اظهار کرد: این فعالیت ها در طول سال برای کمک به نیازمندان و افراد محروم منطقه ارائه می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: رونق سفره های اقشار کم برخوردار و نیازمند یکی از برنامه‌های مهم ما در راستای عمل به فرمایشات رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: در طول دوران دو سال گذشته کرونا هم همه امکانات برای کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته شد و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) پای کار کمک به افراد در برنامه های مختلف ضدعفونی، کمک مومنانه، واکسن و اطلاع رسانی در این بخش بوده است.

افشارزاده از توزیع 50 بسته معیشتی بین نیازمندان با هدف رونق سفره های اقشار کم برخوردار خبر داد و گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برای کمک به محرومین این بسته ها را توزیع کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: دستگیری از نیازمندان سنت حسنه ای است که از اهل بیت(ع) و از گذشتگان به ما ارث رسیده است و باید در راستای نهادینه کردن این ارزش در جامعه تلاش شود.

کد خبر 1136563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha