تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین هدف تشکیل سازمان بسیج رسانه

ربیعی گفت: تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین هدف تشکیل سازمان بسیج رسانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احسان ربیعی»ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج رسانه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای ۵ است که این روز به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی، افزود: این روز یادآور نقش و جایگاه مهم، راهبردی و معنادار رسانهها و اصحاب محترم رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که باید به خوبی گرامی داشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین هدف تشکیل سازمان بسیج رسانه است، ادامه داد: این سازمان از سال ۹۱ آغاز به فعالیت کرده و امروز تشکیل جبهه واحد انقلابی در رسانه ها مهمترین سیاست این سازمان است.

 

این مقام مسئول به نقش آفرینی اصحاب قلم و رسانه در این راستا تاکید کرد و گفت: همه دوستداران و دلسوزان انقلاب اسلامی در عرصه رسانه می توانند در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان در همه بخش ها به ویژه در جنگ نرم تلاش کنند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی ادامه داد: رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از مهمترین اولویت سازمان بسیج رسانه است.

 

ربیعی با اشاره به برنامه هایی بسیج رسانه در طول سال، گفت: سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان، برگزاری دوره های توانمند سازی و کارگاه های آموزشی، جشنواره رسانه ای ابوذر، سرکشی از رسانه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی با حضور اصحاب رسانه و برگزاری نشست های تعاملی و هم افزایی با حضور دستگاه های فرهنگی استان از برنامه های مهم سازمان بسیج رسانه در طول سال است.

کد خبر 1136565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha