آموزش خانواده‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی از اولویت‌‌های موسسه قرآنی مائده است

مدیرخانه قرآن مائده شهرستان کامیاران گفت: از اهداف و فعالیت‌های پیشروی خانه قرآن مائده تربیت مربیان قرآن و آموزش خانواده‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی به عنوان یکی از اولویت‌های این موسسه قرآنی است.

سیده آمنه حسینی  مدیر خانه قرآن مائده شهرستان کامیاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد:خانه قرآن مائده  از سال 1388 شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر دارای 150 قرآن آموز مذکر و مونث می باشد.

 

وی بیان کرد: از جمله فعالیت های خانه قرآن میتوان به برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، قرائت و حفظ قرآن کریم، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، قصص قرآنی، کلاس های مدیریت خانواده، روش تدریس و کلاس فقه و احکام امام شافعی اشاره کرد.

 

مدیر خانه قرآن مائده کامیاران اعلام کرد: خوشبختانه روز به روز بر شمار شرکت کنندگان خانه قرآن مائده افزوده  می شود با وجود اینکه بیماری منحوس کرونا جهان را درگیر خویش کرده است.

 

حسینی اضافه کرد : یکی از اهداف خانه قرآنی گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه است که با ایجاد کتابخانه عمومی در این خانه قرآنی  به این امر مهم دست پیدا کرده ایم.

 

وی به دیگر فعالیت‌های خانه قرآنی پرداخت و گفت: برگزاری سه مراسم بزرگ و باشکوه در سال جاری به مناسبت هفته وحدت اجرا شد که دو مراسم در داخل خانه قرآنی و یکی از آنها در فضای باز فرهنگسرای شهرستان برگزار شد.

 

مدیر این خانه قرآنی بیان کرد: از اهداف و فعالیت‌های پیشروی خانه قرآن مائده تربیت مربیان قرآن و آموزش خانواده‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی است.

 

سیده آمنه حسینی بیان کرد: برگزاری تمامی کلاس‌ها در خانه قرآن مائده برای قرآن آموزان رایگان و تبرعی است.

 

وی اشاره کرد : از استادان بزرگوار حاضر در مجموعه می توان استاد مجتبی محمدی را نام برد که فوق لیسانس فقه امام شافعی هستند و تدریس فقه و احکام امام شافعی را بر عهده دارند.

کد خبر 1136573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha