برنامه های هفته هوای پاک اعلام شد / بازدید از موزه تاریخ طبیعی رایگان است

شهند با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در هفته هوای پاک اجرا می شود، گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی در این هفته رایگان است.

«سعید شهند» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های متنوعی از 22 تا 29 دی ماه شامل بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی، بازدید از صنایع و کنترل میزان آلایندگی، مسابقه نقاشی و دیگر فعالیت ها در هفته هوای پاک اجرا می شود.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان و دوستداران محیط زیست همزمان با هفته هوای پاک می توانند از موزه تاریخ طبیعی اردبیل به صورت رایگان بازدید کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این موزه برای علاقمندان حوزه محیط زیست از ساعت 8 الی 14 به جز ایام تعطیل باز خواهد بود.

 

شهند خاطر نشان کرد: این موزه ۱۷ گونه پستاندار ، ۸۵ گونه پرنده ، ۲۰ گونه ماهی ، ۱۲ گونه خزنده و دوزیست و نمونه های متنوعی از حشرات و تیپ های مختلف گیاهی و انواع سنگ و سنگواره از طبیعت استان را به نمایش گذاشته است.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اعلام داشت: بازدید از صنایع و کنترل میزان آلایندگی از مهمترین برنامه های هفته هوای پاک برای جلوگیری از افزایش آلایندگی ها به ویژه آلودگی هوا است.

 

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «هوای پاک حق همه کودکان» برگزار خواهد شد و دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی می توانند در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

 

شهند افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09145357131 تا تاریخ 26 دی ماه ارسال کنند.

 

کد خبر 1136594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha