کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) ۱۷۰ بسته معیشتی توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) از توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا به همت اعضای این کانون در حاشیه شهر اردبیل خبر داد.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۱۷۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا به همت اعضای این کانون در حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: این بسته شامل برنج ایرانی، روغن مایع، نمک، انواع حبوبات، رب گوجه فرنگی، گوشت قرمز و مرغ منجمد و سایر اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا بود.

 

وی اذعان داشت: عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا از مهمترین محور این فعالیت ها خداپسندانه بود.

 

صابری اضافه کرد: توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در خانواده های بی بضاعت و نیازمند حاشیه شهر اردبیل از دیگر فعالیت های اجتماعی به همت اعضای این کانون بود که طی روزهای اخیر انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) یادآور شد: از همه خیرین که در این اقدام نیکوکارانه این کانون را کمک کردند سپاسگزارم و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا گام برداریم.

 

صابری تاکید کرد: به همت فعالان این کانون تاکنون طی چندین مرحله کمک های مومنانه و غذای گرم تاکنون از ابتدای امسال در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در حاشیه شهر اردبیل به همت خیرین توزیع شده است.

 

کد خبر 1136643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha