یادواره شهدای شهرستان دیلم برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان دیلم با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در بوشهر، شامگاه دوشنبه 20 دی‌ماه یادواره شهدای شهرستان دیلم با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و مداحی مداح اهل‌بیت (ع) حاج مهدی سلحشور با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در مصلا جمعه بندر دیلم برگزار شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این مراسم بابیان اینکه شهید با شهادت خودش تحولات مهمی در عرصه‌های گوناگون ایجاد می‌کند اظهار داشت: شهید با شهادت خودش ضمن ارتقا شخصیتی و حیات جاودان، اقتدار ملی و عزت خانوادگی به همراه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بابیان اینکه شهدا اقتدار آفرین هر جامعه هستند تصریح کرد: شکست دشمنان و استکبار جهانی در برابر ملت غیور ایران به سبب حماسه شهدا و جان‌فشانی آنان است که شهدای گران‌قدر راه ، مسیر و آرمان امام حسین علیه‌السلام را انتخاب کرده‌اند.

امام‌جمعه بوشهر شهید را حیات‌بخش دین دانست و بیان کرد: خون و نام شهید از بین رفتنی نیست و همیشه تاریخ زنده و جاودانه است.

وی بابیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتش یک شخصیت بزرگ و ارزشمند بود خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از دنیا عبور کرده و بسیار در جهان تأثیرگذار بود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بابیان اینکه اثر شهید سلیمانی از سپهبد سلیمانی بیشتر است تصریح کرد: با شهادت شهید سلیمانی اقتدار و قدرت نیروی جبهه مقاومت افزایش یافت که نشان از اهمیت و جایگاه شهید در جامعه اسلامی است.

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه شهدا گران‌قدر در عرش و زمین گفت: شهیدان با ایثارگری و جان‌فشانی ضمن اینکه حیات جاودانه برای خود ایجاد کردند اقتدار ملی و بقا دینی به ارمغان آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر حیات جاودانه، عزت خانوادگی، اقتدار ملی و بقا دینی را از آثار شهادت و شهید دانست و خاطرنشان کرد: دیلم از دیرباز معدن ایمان، مجاهدت و اقتدار در عرصه ملی و دینی بود که مؤید این ادعا تقدیم 86 ‌شهید در دوران دفاع مقدس، آزادگان، جانبازان و مردم ولایتمدار است.

کد خبر 1136695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha