مشکلات مردم آبادان دسته بندی و اولویت بندی می شوند

عباسپور از دسته بندی و اولویت بندی مشکلات مردم آبادان در راستای حل آنها خبر داد و گفت: خواسته مردم از مسئولان، ابتدایی‌ ترین و کوچک ترین وظیفه هر مسئول است.

«احسان عباسپور» ظهر امروز (سه شنبه ۲۱ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با اشاره به مشکلات مردم آبادان در حوزه های مختلف اعم از زیرساختی، عمرانی، آب و فاضلاب، گاز و برق و ... اظهار کرد: مردم درخواست‌ های زیادی ندارند و آنچه که مردم شهرستان آبادان از مسئولان می‌خواهند درخواست‌ هایی ابتدایی و معمولی است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان از دسته بندی و اولویت بندی مشکلات مردم این شهرستان خبر داد و افزود: برای رفع مشکلات شهرستان آبادان سه اصل را سرلوحه و اولویت اجرایی خود قرار داده ایم.

 

وی تصریح کرد: ایجاد همدلی بین همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و نمایندگان یکی از اولویت هایست که دنبال خواهیم کرد.

 

عباسپور اضافه کرد: دوم جذب اعتبارات استانی و فرا استانی و سوم نظارت و کنترل دقیق بر دستگاه های اجرایی و عملکرد آنان، اصولی است که در اولویت کار‌ها قرار داده ام تا به نتیجه مطلوب که همان رضایت مندی مردم است برسیم.

 

وی بر ضرورت نظارت و کنترل دستگاهای اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: نظارت بر دستگاه‌ ها حلقه مفقوده وضعیت فعلی شهرستان آبادان است و اگر این امر محقق شود جلوی بسیاری از مشکلات و فسادها گرفته می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان این شهرستان را دارای امکانات و ظرفیت‌ های مهم صنعتی، کشاورزی و بندری دانست و بیان کرد: متاسفانه از این ظرفیت‌ ها طی سال های گذشته به خوبی استفاده نشده است.

 

وی یاد آور شد: سعی بر آن است تا با بهره گیری از این ظرفیت‌ها در جهت رفع کاستی‌های شهرستان گام برداریم.

 

کد خبر 1136697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha