محفل انس با قرآن کریم در روستای شهید حاج قاسم برگزار شد

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: شامگاه گذشته محفل انس با قرآن کریم از سری برنامه های دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای شهید حاج قاسم سلیمانی ( اردوگاه) قلعه گنج برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته محفل انس با قرآن کریم از سری برنامه های دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای شهید حاج قاسم سلیمانی ( اردوگاه) قلعه گنج برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج نقش آموزه های قرآنی در زندگی را نقشی بی بدیل برشمرد و گفت: راه نجات از فتنه های آخرالزمان چنگ زدن به قرآن کریم و اهلبیت (ع) است.

وی بیان کرد: باید فرزندانمان را قرآنی تربیت کرده و آنها را با این کتاب الهی آشنا و مانوس کنیم تا زندگی آنها با قرآن بیمه شود.

حجت الاسلام کرمی ابراز کرد: فردای قیامت آن روزی است که هیچ چیز جزء اعمال نیک برای انسان مفید نیست و حضور در محافل نورانی قرآن کریم، تفکر و تدبر در آیات نور از جمله این اعمال است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار کرد: دلیل ماندگاری مکتب حاج قاسم در قلوب مردم این است که شهید سلیمانی به آموزه های قرآن کریم عمل می کرد.

 وی در خاتمه تاکید کرد: اگر دوست داریم سبک زندگی ما قرآنی باشد و راه حاج قاسم را ادامه بدهیم، باید به دستورات  قرآن کریم عمل کنیم‌ و راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدبر در آیات الهی است.

کد خبر 1136701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha